Czcionka:

A+A-

Kontrast:

mLegitymacja

mLegitymacja

Informujemy, że nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja – wspólnej inicjatywy Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Ministerstwa Cyfryzacji.

mLegitymacja to elektroniczna wersja tradycyjnej legitymacji szkolnej, czyli legitymacja w smartfonie. Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu. W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji – z powodu np. uszkodzenia, niepoprawnego działania czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.

mLegitymację należy dodać na własnym urządzeniu w aplikacji mObywatel wydanej przez Ministerstwo Cyfryzacji. Obecnie funkcjonalność mLegitymacja dostępna jest dla użytkowników urządzeń z systemem Android w wersji min. 6.0.

Link do oficjalnego źródła aplikacji mObywatel

Aby uruchomić mLegitymację, należy:

  1. Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji, przesyłając go na adres: mlegitymacja@lo14.wroc.pl
  2. Do wniosku należy dołączyć zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem oraz klasą. Niepodpisane pliki nie będą rozpatrywane.
  3. Pobrać aplikację mObywatel, potwierdzić zapoznanie się z regulaminem.
  4. Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.
Data dodania: 2021-12-30 14:04:45
Data edycji: 2021-12-30 14:12:24
Ilość wyświetleń: 3877

Rada Samorządu Uczniowskiego

Biblioteka i czytelnia

Wynajem obiektów sportowych

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook